w ,

Giełda crypto.com ogłasza historyczne partnerstwo z UFC. Umowa nawet na 175 milionów dolarów!

Giełda Crypto.com nie zwalnia tempa i po wcześniejszych partnerstwach takich jak sponsoring w Serie A, Formule 1 (Aston Martin) czy NHL (Montreal Canadiens) ogłasza kolejną umowę sponsorską, tym razem firma postawiła na organizacje mieszanych sztuk walki UFC (Ultimate Fighting Championship).

UFC, największa na świecie organizacja mieszanych sztuk walki i crypto.com, jedna z największych giełd kryptowalut, ogłosiły dzisiaj historyczne partnerstwo, logo crypto.com będzie pojawiać się m.in. na koszulkach zawodników.

  • Nieoficjalnie kwota kontraktu wynosi 175 milionów dolarów.
  • Umowa przewiduje umieszczenie loga crypto.com na oficjalnych koszulkach organizacji, w których występują zawodnicy, sztab trenerski i najbliższe otoczenia zawodnika.
  • Logo zostanie także umieszczone w oktagonie oraz w innych widocznych miejscach podczas gali, przekaz telewizyjny oraz materiały video także będą zawierać logo giełdy.
  • Administracja giełdy nie podała dużo więcej informacji na temat szczegółowych warunków umowy, ale przewiduje się, że czas jej trwania wyniesie od 5 do 7 lat .

Crypto.com znacznie zwiększy swoją ekspozycję na nowych, potencjalnych klientów. UFC Ma liczącą ponad 625 milionów osób bazę fanów na całym świecie, w mediach społecznościowych obserwuje ich 150 milionów osób. Transmisje docierają do 900 milionów gospodarstw domowych w 175 krajach.

To historyczny moment, ponieważ najszybciej rozwijająca się platforma kryptowalut łączy siły z najszybciej rozwijającą się organizacją sportową, aby przyspieszyć przejście świata na kryptowaluty – powiedział CEO giełdy Crypto.com, Kris Marszalek.

To dopiero początek długiej relacji z UFC i nie możemy się doczekać tego, co razem zbudujemy – mówi Marszalek.

Zobacz także: UOKiK walczy z piramidami. Twórcy platform Yourfitway i Properly zostaną ukarani?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *